onsdag 19 februari 2014

Sjuk igen

Har ni hört nåt så sjukt att man kan bli sjuk av träningsvärk? 
Här ligger jag i sängen med influensaliknande symtom tack vare ett pass på gymmet...var lite snorig igår när jag gick å träna men tänkte att det kanske skulle försvinna,meeeen så fel jag hade. Har legat i sängen hela dan, med lätt illamående o feber känsla, o knaprat Ipren..kan inte röra mina muskler o då musklerna är spända genererar det en jobbig huvudvärk. Wow! Alltid e det nånting:)
Utöver det mår vi toppen!!
Har haft en super intensiv vecka med kretsis o avslutade söndagen med ett avsked för vår vän kendall som åkte härifrån i måndags. Det blir en varsin drink för alla (20kr st ute på resturang) och lite plock av oliver, nachos,röror, ostar...väldigt lyxigt för oss:)
Sen i måndags, vår lediga dag, tog vi en löparrunda på morgonen med vår labrador Bongo, o körde gymmet på kvällen. Ringde även 2 stycken äldre systrar som kommit hit i samma syfte som oss, från Sverige. Så nästa vecka ska vi träffas o ta en fika ihop. 
Har haft ett otroligt sug av inspiration o kreativitet under den här veckan. Simon o jag har lite planer under utveckling som vi kommer uppdatera er med om det blir av. Väldigt spännande!
Men har i min Resebok, en present vi fick innan vi åkte för att skriva ner alla upplevelser, kladdat ner nya inrednings-idéer som man får under resan här. Intressant att se alla olika stilar o färger man kan kombinera. 
Idag när vi var i tjänsten med gruppen kommer det fram under mindre än 2 min, 2 olika män som bad om nr på dom senaste tidskrifterna. Självklart hade vi dom och båda var så tacksamma att dom lämnade några mynt som tack. Ena mannen bad oss komma förbi hans jobb så han skulle kunna få lära sig mer. Tyvärr låg det rätt långt bort från oss men vi ska se till att nån annan som bor närmare går dit. Kul!
Här är det full förberedelse för karneval som är första helgen i mars. Innebär att man måste se upp för det flyger ballonger fyllda med saker, mest vatten, men även hört kiss, blod, eller annat snusk. Så de vill man inte direkt ha på sig. Dom tyckr tydligen det är väldigt kul.
Det tycker inte vi:/
Puss o kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar